سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ
اوقات شرعی

آدم آباد _ ادم آباد _ عدم آباد

من درختم...! (یکشنبه 87/12/4 ساعت 10:19 عصر)

پس از این که خواستم سرویس دهنده پیشین رو ترک کنم و دیگر در نشانی پیشینم www.mnikzad.blogfa.com ننویسم، پی سرویس دهنده ای رو گرفتم که بهترین ابزارها رو داشته باشد. اینجا اما، نه تنها به این خواسته نرسیدم که به دشواری های دیگری هم در کاربری برخوردم.

پی سرویس دهنده دیگری رفتم و تارنمایی آزمایشی باز کردم. به خواندنم بیایید:

http://hoodam.persianblog.ir/

 



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: محمد نیک زاد

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    من درختم...!
    برگی از نوشته ی امروزم!
    سالگرد فروغ
    یادم تو را فراموش
    همیشه یا نمی رسیم؛ یا آن گاه می رسیم که دیگر خیلی دیر است.
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 4 بازدید
    دیروز: 2 بازدید
    کل بازدیدها: 41262 بازدید
  •   پیوندهای روزانه
  •   درباره من
  • آدم آباد _ ادم آباد _ عدم آباد
    محمد نیک زاد
    سلام ستاره ی از شب گریخته ی همروز من... اینجا بهانه ای است برای نوشتن برای نشر نوشته هایم و خواندن نوشته های دیگران از آدم آباد پدرمان تا ادم آباد (ادم=هستم) خودمان و تا عدم آباد که می رویم....
  •   لوگوی وبلاگ من
  • آدم آباد _ ادم آباد _ عدم آباد
  •   دسته بندی یادداشت ها
  •   مطالب بایگانی شده
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  • Click here to join Forough
    با فروغ هم‌راه شوید
    Click here to read Forough e-magazine
    Ç